BY 2020 BETONIN KUIVUMISAIKA-ARVIO

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio on tarkoitettu rakennusprojektien kosteudenhallinnan suunnitteluun ohjaamaan betoni- ja päällystemateriaalivalintoja sekä työmaan aikataulutusta ja olosuhdehallintaa. Ohjelmalla voidaan tehdä betonirakenteiden kuivumisaika-arviota sekä päällystettävien rakenteiden riskiarviota. Ohjelman antaman arvion perusteella ei tule kuitenkaan tehdä päällystettävyyspäätöksiä. Betonirakenteen todellinen kuivuminen ja päällystettävyyspäätös edellyttävät aina rakenteesta tehtäviä kosteusmittauksia.

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio -ohjelma asennetaan paikallisesti normaalien Windows-ohjelmien tapaan.

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio ohjelmiston ennakkoversion käyttö päättyi 31.12.2020. Ohjelman uuden version pääset tilaamaan alla olevasta linkistä. Ohjelma lähetetään tilaajille viikon kuluessa tilauksesta, alkaen 04.01.2021.

Ohjelmiston hinnoittelu:

1 käyttäjä                  868 € / käyttäjä
2...5 käyttäjää 744 € / käyttäjä
6...10 käyttäjää 657 € / käyttäjä
11...15 käyttäjää 632 € / käyttäjä
16...25 käyttäjää 595 € / käyttäjä

By jäsenalennus -10%.

​​​​​​​Hinnat sis. alv 24%. Jos saman vuoden aikana haluaa laajentaa käyttäjämäärää, jo maksettu osuus huomioidaan hinnassa. Erillistä ylläpitomaksua ei veloiteta vaan maksu on kertaluontoinen.

Tilaa ohjelma tästä »

by 2020 manuaali »

Asennusohje »

Kuivumisaika-arvio1 »