BY-Matka

Betoniyhdistyksen jäsenmatka Tanskan Aalborgiin - Nordin Concrete Research Symposiumiin 20. - 23.8.2017

Betoniyhdistys järjestää elokuun lopussa matkan Nordin Concrete Research Symposiumiin, Tanskaan. Lähdemme matkaan jo sunnuntaiaamuna 20.8. ja samaisena iltana vaihdamme kuulumisia ja luomme uusia kontakteja muiden pohjoismaiden betonialan asiantuntijoiden kanssa osallistummalla Get together -tapahtumaan. Varsinainen seminaari alkaa maanantaina 21.8. ja loppuu keskiviikkona 23.8. lounaaseen, minkä jälkeen vierailemme Aalborg Portlandissa. Maanantai-iltana osallistumme kaupungin vastaanotolle ja tiistai-iltana yhteiselle konferenssi-illalliselle.

Ilmoittautuminen on päättynyt, mutta voit lähteä mukaan omatoimisesti!

Lisätiedot:
Anu Kurkela
0400-228414

XIII Nordic Concrete Research Symposium on pohjoismaisten Betoniyhdistysten muodostaman yhteisön Nordic Concrete Federation (NCF):n joka kolmas vuosi järjestämä tilaisuus, jossa esitellään pohjoismaisen betonitutkimuksen tuloksia.

Symposium on tarkoitettu kaikille betonitutkimuksesta ja -tekniikasta kiinnostuneille henkilöille. Tilaisuuden tarkkaa ohjelmaan ei ole vielä julkaistu, mutta päivien aikana tullaan kuulemaan ajankohtaisia esitelmiä betonitutkimuksen eri osa-alueilta.
Lisää tietoa tilaisuuden sivuilta.