Varmennetut käyttöselosteet

Varmennettuja käyttöselosteita ei ole enää voinut 1.7.2013 jälkeen myöntää, eikä muuttaa. Lainsäädäntö ja määräykset muuttuivat tulloin. Tuolloin voimassaolleet varmennetut käyttöselosteet ovat kuitenkin voimassa voimassaoloaikansa loppuun asti, ellei niille tule voimaan CE-merkintään johtavaa harmonisoitua tuotestandardia jonka siirtymäaika on päättynyt.

Ohessa on linkki voimassaolevien varmennettujen käyttöselosteiden luetteloon ja poistettujen varmennettujen käyttöselosteiden luetteloon.

Käyttöselosteluettelo

Käyttöselosteluettelo, poistetut

Tiedustelut varmennetuista käyttöselosteista

• Metalliosien  käyttöselosteita koskevia asioita hoitavat Kim Johansson, p. 050 550 6556
  • Lisäaineiden, erikoislaastien, saumausmassojen sekä korjausmateriaalien käyttöselosteita koskevia asioita hoitaa Risto Mannonen, p. 040 9003578,
  • Jänneteräksiä, jännemenetelmiä, erikoisjatkoksia ja teräskuituja koskevia asioita hoitaa Kim Johansson, p. 050 550 6556

Varmennettujen käyttöselosteiden luettelot ja tilaus

• Käyttöselosteluetteloa koskevissa asioissa voitte ottaa yhteyttä Lotta Rätyyn, p. 040 159 9206
  • Käyttöoselosteiden kopioita voitte tilata Lotta Rädyltä (ilmaisia käyttöselosteiden haltijoille ja yhteisöjäsenille, muilta tilaajilta peritään käsittelymaksuna 25 € ja 0,60 €/sivu).