Suomen Betoniyhdistys ry jäsenyys

Suomen Betoniyhdistys ry jäsenyys

Suomen Betoniyhdistys ry:ssä on noin 500 jäsentä. Jäsentyyppejä ovat: henkilö-, opiskelija-, tutkija-, eläkeläis-, ja yhteisöjäsenet.

Jäsenmaksut

Yhdistyksen vuosikokous on vahvistanut jäsenmaksut vuodelle 2023-2024

• Henkilöjäsenet 60 euroa
  • Eläkeläiset 30 euroa
  • Opiskelijajäsenet ovat vapautettuja jäsenmaksusta myös valmistumista seuraavana vuonna
  • Perustutkimusta harjoittavien, yhteisöjäseneksi tulevien laitosten henkilökunta 30 euroa
  • Yhteisöjäsenet (henkilömäärä tarkoittaa rakentamiseen liittyvissä tehtävissä toimivaa henkilöstöä):
  • Henkilömäärä alle 20: 360 euroa
  • Henkilömäärä yli 20 - alle 100: 620 euroa
  • Henkilömäärä yli 100: 980 euroa

Liity yhteisöjäseneksi

Betoniyhdistys tarjoaa jäsenetuina:

• Jäsenkirjeet ja koulutustiedotteet
  • Betonitieto -sivuston käyttöoikeus
  • Alennusta BY-Vähähiilisyyslaskurin ja by2020 kuivumisaika-arvio-ohjelmiston käyttöoikeusmaksuista
  • Alennus BY:n kursseista ja tapahtumista. Alennus koskee myös yhteistyökumppaneiden kanssa järjestettäviä kursseja.
  • Noin 20 % alennus julkaisuista
  • Betoni-lehti (pitää tilata erikseen)
  • Jäsenet ovat etusijalla työryhmiä koottaessa
  • Jäsenet ovat etusijalla apurahoja jaettaessa
  • jäsenet ovat etusijalla tutustumiskäynneillä
  • Toimimalla BY:n lukuisissa työryhmissä voi vaikuttaa betonitekniikan kehittämiseen ja kehittää samalla myös itseään. Jäsenet pysyvät myös helpommin betonitekniikan kehityksen vauhdissa.
  • Eckerö Line myöntää Betoniyhdistys ry jäsenille jäsenille 20 % alennuksen henkilö- ja ajoneuvolippujen risteilyja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta (ajalla 10.6.-11.8.2024 alennus on -10 %). Alennukset vain verkkokaupasta käyttämällä tuotekoodia JARJ24 varausvaiheessa. Etuhinnat koskevat Betoniyhdistyksen henkilö- ja yritysjäseniä sekä niiden työntekijöitä, sekä Betoniyhdistyksen henkilökuntaa että muita samalla varausnumerolla matkustavia (max. 9 hlöä/varaus. Alennuksia ei voida myöntää jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Edut voimassa 28.2.2025 saakka.

BY:n Kunniajäsenet:

Betoniyhdistyksen nykyisiä kunniajäseniä ovat (suluissa kutsumisvuosi): civ.ing. Jan Moksnes (1995), prof. Asko Sarja (2004) ja dipl.ins. Pekka Laurikainen (2010), dipl.ins. Seppo Petrow (2016), dipl.ins. Kalervo Matikainen (2018), TkT Anna Kronlöf (2020), Matti Pentti (2023) ja Tapio Aho (2023).

Kuvassa vasemmalta BY:n uudet kunniajäsenet:  Matti Pentti (2023),
Anna Kronlöf (2020) ja Tapio Aho (2023)

Yhdistyksen aiemmat Kunniajäsenet ja Ansiomitalistit löytyvät sivuston kohdasta: Historia.

Kurkela, Anu

Koulutuskoordinaattori