Suomen Betoniyhdistys ry:n vuosikokouksessa 18.04.2024 valittiin uusi puheenjohtaja

Betoniyhdistyksen puheenjohtajana täyden kolmivuotiskauden toiminut TkT Markku Leivo on päättänyt jäädä pois tehtävästä.
Betoniyhdistyksen vuosikokouksessa 18.04.2024 uudeksi hallituksen puheenjohtajaksi valittiin vaalitoimikunnan ehdotuksen mukaisesti TkT Jukka Lahdensivu (kuvassa vas). Jukka toimii Tampereen Yliopistolla Tutkimuspäällikkönä. Hän on myös Managing Consultant Ramboll Oy:n Stuctural Engineering yksikössä.

Vuosikokouksessa valittiin lisäksi kolme uutta hallituksen jäsentä erovuorossa olleiden hallituksen jäsenten tilalle. Uudet hallituksen jäsenet ovat:
Matti Haukijärvi, Lammin Betoni Oy (kuvassa 2. vas.)
Elina Paukku, VTT (kuvassa 2. oik.) ja
Timo Pulkki, Rakennusteollisuus RT (kuvassa oik.)

Erovuorossa tänä vuonna olivat: Esa Rusila, Peikko Finland Oy, Markus Inkiläinen, Lammin Betoni Oy ja Tomi Kanto, Heikkinen Oy.

Hallituksessa jatkavat jäsenet ovat:
Tuomo Askola, Rudus Oy
Max Vuorio, MaxBe Oy ja
Jussi Vuotari, Väylävirasto
Sami Niemi, AFRY Finland Oy
Katriina Tallbacka, Kiwa Inspecta Oy ja
Fahim Al-Neshawy, Aalto-yliopisto

Uusi hallitus aloittaa 6.6.2024.

Ei tiedostoja