by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio on tarkoitettu rakennusprojektien kosteudenhallinnan suunnitteluun ohjaamaan betoni- ja päällystemateriaalivalintoja sekä työmaan aikataulutusta ja olosuhdehallintaa. Ohjelmalla voidaan tehdä betonirakenteiden kuivumisaika-arviota sekä päällystettävien rakenteiden riskiarviota. Ohjelman antaman arvion perusteella ei tule kuitenkaan tehdä päällystettävyyspäätöksiä. Betonirakenteen todellinen kuivuminen ja päällystettävyyspäätös edellyttävät aina rakenteesta tehtäviä kosteusmittauksia.

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio -ohjelma asennetaan paikallisesti normaalien Windows -ohjelmien tapaan.

Ohjelmiston hinnoittelu:

1 käyttäjä 868 € / käyttäjä
2...5 käyttäjää 744 € / käyttäjä
6...10 käyttäjää 657 € / käyttäjä
11...15 käyttäjää 632 € / käyttäjä
16...25 käyttäjää 595 € / käyttäjä

Hinnat sis. alv 24%. Jos saman vuoden aikana haluaa laajentaa käyttäjämäärää, jo maksettu osuus huomioidaan hinnassa. Erillistä ylläpitomaksua ei veloiteta vaan maksu on kertaluontoinen.

By jäsenet saavat 10% alennuksen. Kysy tarjousta myös isommalle käyttäjämäärälle!

Tilaa ohjelma tästä

by 2020 manuaali

Asennusohje

Kuivumisaika-arvio1

Kuivumisaika-arvio2

Päällystämisen riskiarvio

Tallennus, mittaustulosten lisääminen ja raportointi

by 2020 Betonin kuivumisaika-arvio ohjelmisto on saatavana myös opetuskäyttöön

by2020 Betonin kuivumisaika-arvio ohjelmasta on tehty oppilaitosversio, joka voidaan asentaa oppilaitosten tietokoneille ilman rajattua käyttäjämäärää. Oppilaitoslisenssin maksu on kertaluontoinen, se on voimassa toistaiseksi eikä erillistä ylläpitomaksua veloiteta. Oppilaitoslisenssin puitteissa kotiasennus oppilaiden koneille on sallittu. Kotiasennukset ovat voimassa vuoden kerrallaan ja lisenssien voimassaolo päättyy aina kunkin vuoden elokuun viimeisenä päivänä.

BY 2020 Betonin kuivumisaika-arvio ohjelman Oppilaitosversion käyttö kaupallisessa tarkoituksessa on kielletty. Ohjelmasta tulostettuihin raportteihin tulostuu teksti: ”Oppilaitosversio”. Oppilaitoslisenssin hinta on 2170 €. BY:n jäsenoppilaitokset saavat 10 % alennuksen. Lisenssi uudistetaan vuosittain elokuussa.

Kurkela, Anu

Koulutuskoordinaattori