Betonilattia- ja betonilattiapinnoitustyönjohtaja

Betonilattia- ja betonilattiapinnoitustyönjohtaja

Paikka: Technopolis Espoo, Innopoli 1 -rakennus, Tekniikantie 12-14

Kurssipäivät: 07.-08.05.2024

Tavoite ja kohderyhmä: Kurssi sisältää betonilattiatyönjohtajan ja betonilattiapinnoitustyönjohtajan FISE-pätevyyden saamisen edellytyksenä olevat betonilattioiden valmistukseen liittyvät tiedolliset asiat, joiden omaksuminen tarkistetaan kirjallisessa lopputentissä. Tentin hyväksytysti suorittaneet saavat todistuksen, joka liitetään betonilattiatyönjohtajan ja/tai betonilattiapinnoitustyönjohtajan FISE -pätevyyshakemukseen. Kurssi soveltuu Betonilattiatyönjohtajille, betonilattiapinnoitustyönjohtajille, rakennuttajille, työpäälliköille, betoni- ja raudoitustyönjohtajille, työmaamestareille ja vastaaville mestareille. Kurssia suositellaan myös suunnittelijoille ja valvojille betonilattioihin liittyvän uusimman tiedon hankkimiseksi.

Osallistumismaksut:
850 € / BY:n ja BLY:n jäsenet
950 € / Muut
Hintoihin lisätään alv. 24%

Osallistumismaksuun sisältyy:
• Luentomateriaalit sähköisesti
• Ohjelman mukaiset tarjoilut
• Osallistuminen yhteen tenttiin. (Toisesta lisäveloitus 200 €)

Katso ohjelma

Ilmoittaudu tästä

Piditkö uutisesta? Jaa se kaverille!