Betonityönjohtajan koulutus, Talonrakennus

Betonityönjohtajan koulutus, Talonrakennus

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti betonityönjohtajille sekä betoniteollisuuden valmistus- ja käyttöpäälliköille sekä työnjohtajille. Koulutusohjelmassa omaksutaan luentojen, harjoitusten ja itseopiskelun avulla betonirakenteista vastaavan työnjohtajan pätevyyden edellyttämät asiat. Koulutukseen voivat osallistua myös henkilöt, jotka eivät aio hakea betonirakenteista vastaavan työnjohtajan pätevyyttä, mutta tarvitsevat työssään laaja-alaista tietoa betonirakentamisesta.

Kurssipäivät:
1.-2.10.2024
5.-7.11.2024
10.-12.12.2024
14.-16.1.2025

Koulutukseen mahdollista osallistua paikan päällä Espoossa tai etänä!

Osallistumiamaksu
3600 + alv 24%

RKL, RIL ja BY ovat päättäneet, että yhdessä järjestämistämme pätevöityskoulutuksista (betonityönjohtaja) myönnämme työttömille tai lomautetuille jäsenillemme 15 % alennuksen pätevöityskurssin jäsenhinnasta.
Alennus edellyttää, että henkilö maksaa kurssin itse ja osoittaa todistuksella lomautuksensa/työttömyytensä ilmoittautuessaan kurssille.

Ilmoittautumislinkki avataan pian

Piditkö uutisesta? Jaa se kaverille!