Ilmainen webinaari: Kaikki RILEMistä 10.5.2024

Suomen Betoniyhdistys ry on jäsenenä European Concrete Societies Networkissa (ECSN), jolla on kumppanuussopimus kansainvälisen materiaali-, rakennusjärjestelmiä ja rakenteita käsittelevän RILEM-yhdistyksen kanssa. RILEM järjestää ilmaisen tunnin mittaiseen webinaarin 10. toukokuuta, jossa kerrotaan RILEMistä ja näytetään ilmaisia etuja, joista voit nauttia kahden organisaation välisen kumppanuussopimuksen ansiosta.

RILEM on voittoa tavoittelematon yhdistys, jonka tehtävänä on luoda ja levittää tieteellistä ja teknistä tietoa materiaalien, rakennusjärjestelmien ja rakenteiden alalla sekä edistää asiantuntijoiden välisiä yhteyksiä ympäri maailmaa.

Jos haluat tietää lisää RILEMistä ja sen erilaisista teknisistä komiteoista, ilmoittaudu tähän webinaariin. Maksuton webinaari pidetään englanniksi.
RILEM:in toimintaa esittelee  Daniela Ciancio (RILEM Implementation Manager) ja moderaattorina toimii ECSN:n puheenjohtaja Richard McCarthy.